Regulamin Sklepu Internetowego
§1. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy, działający pod adresem Miniowelove, prowadzony jest przez Dominikę Wołyńską z siedzibą w Główna 3 Kobylnica 76-251, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP 6692535127 .
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień na produkty dostępne w sklepie, dostarczania zamówionych produktów oraz prawa i obowiązki klientów i sprzedawcy.
- Kontakt ze sklepem możliwy jest za pośrednictwem: miniowelove@gmail.com, , tel. 531 501 747 lub messenger za pośrednictwem platformy FACEBOOK lub instagram.
§2. Definicje
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.miniowelove.pl
- Sprzedawca – Miniowelove, z siedzibą w Główna 3 Kobylnica 76-251
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupu w Sklepie.
- Towar – produkty oferowane przez Sklep, wykonywane na zamówienie zgodnie ze specyfikacją Klienta.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży.
§3. Składanie zamówień
- Zamówienia w Sklepie można składać za pośrednictwem strony internetowej www.miniowelove.pl
- Klient zobowiązany jest do podania prawidłowych danych osobowych oraz kontaktowych podczas składania zamówienia.
- Każde zamówienie wymaga akceptacji przez Sprzedawcę. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
§4. Realizacja zamówień
- Zamówienia realizowane są według kolejności ich składania.
- Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę.
- W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w określonym terminie, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta i zwróci wpłacone środki.
§5. Płatności
- Klient może wybrać następujące formy płatności: a. Przelew bankowy b. Płatność online c. Płatność przy odbiorze (jeśli dotyczy)
- Ceny towarów podane są w PL złotych, sprzedawca nie jest płatnikiem VAT.
- Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po otrzymaniu przez Sklep Internetowy potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez Podmiot realizujący płatność.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów oraz kosztów dostawy, jednak zmiany te nie będą miały wpływu na zamówienia złożone przed wprowadzeniem zmian.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A.
- Dostępne karty płatnicze, obsługiwane przez sklep to: Visa i MasterCard.
- Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
§6. Dostawa
- Towary dostarczane są na adres wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia.
- Koszty dostawy pokrywa Klient, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej.
- Na moment obecny dostawa realizowana jest jedynie na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostawie oraz za błędy popełnione przez firmę kurierską.
- Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki w momencie odbioru i zgłoszenia ewentualnych uszkodzeń lub braków kurierowi.
§7. Koszty dostawy i czas realizacji zamówienia.
Koszt dostawy jest uzależniony od wybranej metody dostawy oraz sposobu płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem).
Metoda dostawy |
Przelew/Płatność online |
Płatność za pobraniem |
Czas dostawy |
Inpost Paczkomat® |
12,99 zł |
12,99 zł |
1-2 dni |
Inpost Paczkomat® Paczka w Weekend |
17,99 zł |
- |
1 dzień (nadawane są w czwartek wieczorem lub w piątek) |
Inpost Kurier |
14,99 zł |
14,99 zł |
1-2 dni |
Na całkowity czas realizacji zamówienia składa się czas potrzebny do wysyłki produktu (podany na stronie produktu) oraz czas dostawy.
§8. Odstąpienie od umowy, reklamacje, gwarancje i zwroty
- Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru, chyba że towar został wykonany na zamówienie według specyfikacji Klienta.
- W przypadku towarów wykonanych na zamówienie prawo odstąpienia nie przysługuje, zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta.
- Reklamacje dotyczące towarów należy zgłaszać na adres e-mail: loveminiowe@gmail.com. Prosimy również o szczegółowy opis przedmiotu reklamacji oraz, jeśli to możliwe, dołączenie zdjęć, które mogą być pomocne w jej rozpatrzeniu.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.
- Zwrotu płatności za reklamowany (nieprawidłowy lub uszkodzony) produkt Sprzedawca dokona w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia wady produktu. Zwrot będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Kupującego w pierwotnej transakcji, chyba że kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym razie Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Wszystkie dekoracje tortowe produkowane są na indywidualne zamówienie. Za zgodność produktów z umową odpowiada Sprzedawca na zasadach określonych przez przepisy o rękojmi, obejmującej wady fizyczne i prawne produktu, na okres 2 lat od daty odbioru towaru przez Klienta. W przypadku stwierdzenia wad, Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji, której procedura oraz możliwe rozwiązania są dokładnie opisane w niniejszym regulaminie.
- Gwarancja obejmuje wady fizyczne wynikające z błędów produkcyjnych lub materiałowych, ale nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, niewłaściwego użytkowania ani modyfikacji produktu przez Klienta. W celu skorzystania z gwarancji, Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przez e-mail: loveminiowe@gmail.com, opisać przedmiot reklamacji i dołączyć zdjęcia, jeśli są konieczne. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca naprawi, wymieni produkt na nowy lub zwróci pełną kwotę zakupu, zgodnie z wyborem Klienta.
§9. Ochrona danych osobowych
- Dane osobowe Klientów przetwarzane są zgodnie z przepisami RODO.
- Administratorem danych osobowych jest Miniowelove Dominika Wołyńska
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
§10. Warunki techniczne korzystania ze Sklepu
- Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu oraz składania zamówień, niezbędne są: a. urządzenie końcowe z dostępem do Internetu, b. przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies, c. aktywne konto e-mail.
§11. Rejestracja i Konto Klienta
- Klient może założyć konto w Sklepie.
- Rejestracja w Sklepie jest dobrowolna i bezpłatna.
- Rejestracja odbywa się poprzez wypełnienie i akceptację formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie Sklepu.
- Klient ma prawo do usunięcia konta w każdej chwili poprzez wysłanie odpowiedniej prośby na adres e-mail Sprzedawcy.
§12. Polityka Cookies
- Sklep wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony oraz dla celów statystycznych.
- Klient może zarządzać plikami cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
§13. Newsletter
- Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie newslettera, czyli informacji o nowościach, promocjach i ofertach specjalnych.
- Klient może w każdej chwili zrezygnować z subskrypcji newslettera.
§14. Postanowienia dotyczące treści cyfrowych
- W przypadku, gdy Sklep oferuje treści cyfrowe (np. pliki do pobrania), Klient otrzyma dostęp do tych treści niezwłocznie po dokonaniu płatności.
- Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy dotyczącej treści cyfrowych, jeżeli dostarczenie tych treści rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
§15. Procedura rozwiązywania sporów
- Wszelkie spory wynikłe między Sprzedawcą a Klientem będą rozstrzygane polubownie.
- W przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, właściwym sądem będzie sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
§16. Postanowienia różne
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia limitów ilościowych na zakup poszczególnych towarów przez jednego Klienta.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia wynikłe z podania przez Klienta błędnych danych.
§17. Polityka prywatności
- Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Klientów sklepu internetowego Miniowelove, prowadzonego przez Dominikę Wołyńską z siedzibą w Główna 3, Kobylnica 76-251, NIP 6692535127 (Miniowelove Dominika Wołyńska)
- Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z RODO w celu realizacji zamówień, kontaktu oraz obsługi. Administrator danych osobowych to Miniowelove Dominika Wołyńska, kontakt: loveminiowe@gmail.com, tel. 531 501 747.
- Sklep przetwarza takie dane jak imię, nazwisko, adres, e-mail, numer telefonu i dane do płatności. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu oraz przenoszenia danych. Dane mogą być przekazywane podmiotom współpracującym (firmy kurierskie, obsługa płatności) oraz organom publicznym.
- Dane przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji zamówień i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Sklep stosuje odpowiednie środki bezpieczeństwa. Sklep wykorzystuje pliki cookies, które można zarządzać w ustawieniach przeglądarki.
- Polityka może być zmieniana, a informacje o zmianach będą publikowane na stronie Sklepu.
- Aktualna podstawa prawna - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).